Entrevista del Dr. Donald R. Korb a La Contra: "Tenim més Miopia, perquè estem menys a l'aire lliure"

El 22 de juny La Contra de La Vanguardia publica una entrevista del Dr. Donald R. Korb investit doctor honoris causa per la UPC, impulsat per la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa.

El passat 30 de maig, la UPC va investir doctor ‘honoris causa’ l’optometrista Donald R. Korb, pioner a evidenciar el caràcter majoritàriament evaporatiu de l’ull sec i un referent internacional en el camp de les lents de contacte i la superfície ocular.

La investidura de Donald R. Korb com a doctorat honoris causa per la UPC va ser aprovada per acord del Consell de Govern el 22 de febrer i impulsada per la FOOT, que enguany commemora el 40è aniversari.

El Dr. Donald R. Korb va visitar la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa i el Centre Universitari de la Visió el passat 28 de maig.

Contra_korb