Sou a: Inici / Notícies / Aprovació d'un manifest conjunt de les universitats catalanes

Aprovació d'un manifest conjunt de les universitats catalanes

Dimecres 23 d’octubre, el claustre de la nostra universitat es va reunir, en sessió extraordinària, amb el debat sobre la reacció institucional a la sentència pels fets de l’octubre del 2017, com a únic punt de l’ordre del dia.
Aprovació d'un manifest conjunt de les universitats catalanes

Durant la sessió es va debatre i votar un manifest que condemna la violència i demana l’alliberament dels presos polítics, el retorn dels exiliats, el sobreseïment de totes les causes, una llei d’amnistia i reprendre el diàleg com a única fórmula per a entomar els problemes polítics.

El manifest es va aprovar amb 92 vots a favor, 8 en contra, 4 en blanc i una abstenció. El manifest ha estat aprovat també a la UAB, la UB, la UdL, la URV i la UPF i es pot llegir en aquest enllaç.