Aprovació d'un manifest conjunt de les universitats catalanes

25/10/2019

Dimecres 23 d’octubre, el claustre de la nostra universitat es va reunir, en sessió extraordinària, amb el debat sobre la reacció institucional a la sentència pels fets de l’octubre del 2017, com a únic punt de l’ordre del dia.

Durant la sessió es va debatre i votar un manifest que condemna la violència i demana l’alliberament dels presos polítics, el retorn dels exiliats, el sobreseïment de totes les causes, una llei d’amnistia i reprendre el diàleg com a única fórmula per a entomar els problemes polítics.

El manifest es va aprovar amb 92 vots a favor, 8 en contra, 4 en blanc i una abstenció. El manifest ha estat aprovat també a la UAB, la UB, la UdL, la URV i la UPF i es pot llegir en aquest enllaç.