Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • Més de 100 estudiants de l’ESEIAAT, la FOOT i la EUIT, juntament amb persones amb discapacitats o mobilitat reduïda i tècnics municipals, aportaran informació sobre l’accessibilitat dels carrers de la zona Vallparadís-Universitat amb un sistema de geolocalització creat per la UPC

• La 10a edició de les Jornades de contactologia per a professionals organitzades per la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa tindran lloc el dimecres 11 de desembre a l'Auditori Joan Salvadó del CUV (#JLC19).

• La UPC s’ha sumat a la commemoració de l’Any Brossa amb tres activitats que tindran lloc, respectivament, al Barcelona Supercomputing Center (BSC - CNS), a l’antiga capella de Torre Girona; a l’Escola d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) i a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT).

• La Unitat de Formació Continuada de la FOOT ha organitzat uns tallers d'ergonomia i higiene visual adreçats als treballadors/es de l'Ajuntament de Terrassa, a càrrec del professor Enric González.

• La universitat ofereix aquest servei amb l'objectiu d'orientar i assessorar a l'estudiantat de grau, màster i doctorat UPC.

• En aquesta edició, la Mapathon tindrà lloc el proper 20 de novembre al Campus Terrassa de la UPC, de 12 a 15 hores.

• El 23 d'octubre de 2019 a l'auditori Joan Salvadó del Centre Universitari de la Visió, de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa vam celebrar el I WORKSHOP DE CONTACTOLOGIA - FUTURÓPTICO.

• Dimecres 23 d’octubre, el claustre de la nostra universitat es va reunir, en sessió extraordinària, amb el debat sobre la reacció institucional a la sentència pels fets de l’octubre del 2017, com a únic punt de l’ordre del dia.

• A psicologia en atenció visual et donem l'oportunitat!

• Alcon en conjunt amb les universitats d'Espanya, i mitjançant la UPC, es complau a convidar els estudiants de Grau i Postgrau en Òptica i Optometria de les diferents universitats d'Espanya, a participar en el I WORKSHOP DE CONTACTOLOGIA - FUTURÓPTICO.