Sou a: Inici / Notícies / Nou grup de lectura

Nou grup de lectura

El Club de lectura l'organitza ACTES - Alumni Ciència, Tecnologia i Societat de l'ESEIAAT - amb la col·laboració de la BCT i es reunirà l’últim dimecres de cada mes de 18:30 a 19:30
Nou grup de lectura

CLUB DE LECTURA ACTES amb la col·laboració de la BIBLIOTECA CAMPUS TERRASSA-UPC

L'associació ACTES, és l'associació alumni del Diploma Sènior Universitari Ciència, Tecnologia i Societat, de la UPC de Terrassa. Com a associació cultural, volem acostar la cultura a tota la ciutadania, mitjançant conferències, monogràfics, tallers, club de lectura, etc.

Degut a la bona acollida que ha obtingut el club de lectura, hem decidit crear un segon grup, pel qual obrim inscripció.

Si hi ha una cosa que tenim molt clara és que s'han de mantenir les neurones actives. Per això volem fomentar la lectura alhora que socialitzem, i si ho fem en companyia, la felicitat és garantida!

Us convidem a llegir, a viatjar pels fulls escrits dels llibres, a seguir unes pautes de lectura, a opinar i escoltar mitjançant el debat i sobretot a gaudir d'aquest món màgic que és la lectura.

NOU GRUP DE LECTURA

Ens reunirem l’últim dimecres de cada mes horari de 18:30 a 19:30.

El lloc: Biblioteca del Campus de Terrassa-UPC ( Plaça Campus, 1)(obriu en una finestra nova)

Aquesta activitat es proposa per un grup d’un màxim de 20 persones. Així que caldrà apuntar-s'hi presencialment al nostre despatx, C/ Colom 2, 1er pis despatx 121, tots els dilluns i divendres de 10:30h a 13:00h, o per correu:

El proper dimecres 25 d'octubre, a les 18.30 hores, 'El Mag', de Colm Tóibín, a la Biblioteca del Campus de Terrassa. Pots consultar tota la informació a: https://upcarts.upc.edu/ca/esdeveniments/campus/cicles/club-de-lectura-a-terrassa