Sou a: Inici / Notícies / Nova càpsula d' aprenentatge en Ortoqueratologia: Pràctiques clíniques

Nova càpsula d' aprenentatge en Ortoqueratologia: Pràctiques clíniques

Lidera el futur de la salut visual amb la UPC. Aprèn tècniques clau i models de gestió clínica per oferir solucions innovadores als teus pacients.
Nova càpsula d' aprenentatge en Ortoqueratologia: Pràctiques clíniques

La School of Professional & Executive Developement de la Universitat Politècnica de Catalunya, presenta la nova  càpsula d'aprenentatge en Ortoqueratologia: Pràctiques Clíniques.

L'activitat s' iniciarà el proper dia 18 de maig i respon a una necessitat creixent dins del sector de l'òptica i l'optometria, oferint una formació especialitzada en una tècnica avançada de lents de contacte. En l'actualitat, l'ortoqueratologia emergeix com una de les tècniques d'elecció per al control de la miopia en nens i adolescents, representant així mateix, una alternativa significativa a les ulleres, a altres lents de contacte, i a la cirurgia refractiva. No obstant això, es constata que d’aproximadament 16.000 optometristes registrats a Espanya, tan sols un 10% ha completat una formació específica en aquesta àrea, destacant així una àmplia oportunitat de creixement professional i d'ampliació de serveis oferts als pacients.

Aquesta càpsula d'aprenentatge s'endinsa en el desenvolupament de capacitats i habilitats clíniques essencials per a l'adequada gestió d'un tractament d'ortoqueratologia. Els participants aprendran a realitzar topografies corneals, interpretar fluorogrames, i manejar les lents d'orto-k, entre altres pràctiques clau. A través d'una metodologia dinàmica i participativa, el curs facilita un aprenentatge pràctic, preparant als professionals per afrontar els reptes associats a aquesta especialitat.
El diferencial d'aquesta càpsula recau en el seu enfocament pràctic i el seu equip docent d'alta qualificació. A més, es realitza en un entorn que promou la interacció i el suport mutu entre els participants, oferint una oportunitat única per actualitzar coneixements i millorar les competències clíniques en un àmbit d'especialització creixent.

Pots accedit a tota la informació en aquest enllaç