Sou a: Inici / Notícies / Presentació de l’Exposició Mira + Enllà

Presentació de l’Exposició Mira + Enllà

L’acte es va celebrar dijous 10 d’octubre a la FOOT, Dia Mundial de la Visió, per a promoure la necessitat d’atendre la salut visual. Aquesta exposició romandrà al hall de la Facultat d'Òptica i Optometria del 10-16 d'octubre.
Presentació de l’Exposició Mira + Enllà

OCULARIS, va commemorar el Dia Internacional de la Visió a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT), amb la presentació de l’Exposició Mira + Enllà, que recull el resultat de la implementació del primer Diploma Universitari en Oftalmologia Pediàtrica de tota l’Àfrica francòfona.

La ONG OCULARIS presenta una exposició itinerant, una càpsula audiovisual i un cicle de xerrades, que serveixen per sensibilitzar i mostrar el treball realitzat per arribar a l’objectiu Visió 2020, l’erradicació de les malalties oculars curables.

La mostra es presentarà a diferents localitats que han finançat part dels projectes d'OCULARIS a l’Àfrica Subsahariana com a Lleida, Sitges, Martorell, Vilanova i la Geltrú, St. Pere de Ribes, entre d’altres, així com les seus d’entitats relacionades amb la cooperació i/o la salut, com son el Col·legi Oficial d’Òptics Optometristes de Catalunya, Col·legi de Metges de BCN, Universitat de Lleida, etc.

A la presentació hi van participar Gemma Fargas, Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat; Joan Gispets, degà de la FOOT; Armand Valera, director d’OCULARIS ONGD; Amadou Bocar, president de la Coordinadora d’Associacions Senegaleses de Catalunya (CASC); Teresa Ciurana, regidora de Cooperació de l’Ajuntament de Terrassa.

Un acte singular que pretén anar més enllà de la nostra mirada sobre l’objectiu Visió 2020, una iniciativa amb l’objectiu d’eliminar la ceguesa evitable al 2020, aprovada el 1999 per 40 països. (Per a més informació, clica aquí)

ExpoExpo1
Expo2 Expo3

*Si vols veure la notícia que publica el Diari de Terrassa sobre aquesta mostra, clica aquí