Sou a: Inici / Notícies / Presentació del Pla de Recerca de la Tesi Doctoral de l'estudiant: Aina Turull Mallofré

Presentació del Pla de Recerca de la Tesi Doctoral de l'estudiant: Aina Turull Mallofré el proper dia 24 de febrer.
Presentació del Pla de Recerca de la Tesi Doctoral de l'estudiant:  Aina Turull Mallofré

Presentació del Pla de Recerca de la Tesi Doctoral de l'estudiant:  Aina Turull Mallofré

Dia:  24 de febrer de 2022

Hora: 10 – 11h

Sala Virtual:    meet.google.com/sdy-otye-nrp

Resum Tesi:

L’error refractiu no corregit és la primera causa de disfunció visual a nivell mundial, amb una major incidència en països en desenvolupament degut a la falta de professionals de la visió. Per això, les tecnologies automatitzades per obtenir la refracció podrien ser beneficioses per facilitar l’accés a l’examen refractiu a la població general i per als professionals de la visió per complementar la seva tasca clínica. Tot i així, encara en molts casos, aquests instruments fallen en el control de l’acomodació i no consideren la resposta psicofísica del pacient. L’objectiu d’aquesta tesi és optimitzar els mètodes de refracció objectiva i subjectiva i desenvolupar un mètode objectiu-subjectiu d’obtenció de la refracció mitjançant la monitorització de l’acomodació en temps real.

• Programa de Doctorat:  Enginyeria Òptica

• Directors Tesi Doctoral:  Drs. Mikel Aldaba Arevalo i Carlos Enrique García Guerra

• Membres del Tribunal:

• Presidenta: Dra. LLuïsa Quevedo Junyent