Sou a: Inici / Notícies / Primera posició per a la FOOT al rànquing "El Mundo -50- Titulacions de Grau"

Primera posició per a la FOOT al rànquing "El Mundo -50- Titulacions de Grau"

Una vegada més la Facultat d'Òptica i Optometria de la UPC lidera el rànquing als estudis d'Òptica i Optometria
Primera posició per a la FOOT al rànquing "El Mundo -50- Titulacions de Grau"

El rànquing El Mundo ha publicat a l'edició 2023, la llista de les cinc millors universitats on estudiar les 50 titulacions de grau més demandades, d'acord amb els seus barems.

A partir dels resultats obtinguts per titulacions, també elabora un rànquing a nivell general d'Universitats.

La UPC es col·loca en 9a posició a nivell global i es classifica en 11 titulacions, entre les quals situa en primera posició la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa i també adquireix el primer lloc a la titulació d'Enginyeria Informàtica.

També podeu consultar t als Resultats d'aquest rànquing consultant l' Observatori de Rankings de la UPC .

Gràcies a tots i totes per la bona feina. Vosaltres ho heu fet possible!

Enllaç a la notícia