Sou a: Inici / Notícies / PROPERA JORNADA DE PORTES OBERTES

PROPERA JORNADA DE PORTES OBERTES

El proper dia 14 d' abril a les 17:00h es realitzarà una sessió informativa online en relació als estudis de Grau en Òptica i Optometria.
PROPERA JORNADA DE PORTES OBERTES

T’agraden els estudis de la branca científic-tècnica?

T’agraden les professions sanitàries amb un perfil científic i/o tècnic? O potser amb una vessant més d’empresa?

T’apassiona resoldre problemes i ajudar la gent?

T’agradaria formar part d’una professió en ple desenvolupament tecnològic: avenços en processat d’imatge digital, nous materials i tecnologia aplicats a les lents de contacte, tècniques de control de la progressió de la miopía entre d'altres?

Vine a la FOOT!

Sessió virtual de Portes Obertes el proper dia 14 d' abril del 2021 a les 17:00h

Accés a la Jornada

Més informació de la Sessió

Grau en Òptica i Optometria

En el Grau en Òptica i Optometria, únic en el sistema universitari català, hi cursaràs matèries vinculades als àmbits sanitari i tècnic i adquiriràs els coneixements necessaris per a la diagnosi, prevenció i tractament dels problemes de salut visual de la població. D'una banda, rebràs una sòlida formació en òptica per entendre la formació d'imatges mitjançant lents i el funcionament dels instruments òptics, i, d'altra, en optometria, patologia ocular i farmacologia, per adquirir competències en la detecció i tractament de disfuncions visuals.

El Grau d'Òptica i Optometria té un índex d'inserció laboral molt elevat: el 99% dels titulats i titulades troben feina durant els tres primers mesos des de la graduació.

Com a òptic o òptica optometrista podràs treballar en establiments d'òptica; en centres de salut, d'assistència primària i hospitals; en centres i consultes d'oftalmologia i en la indústria òptica com a tècnic o tècnica comercial i d'assessoria professional.

Millorem la Visió x millorar el Món.

Visió de FOOTur!

T'hi esperem!