Sou a: Inici / Notícies / Seminaris del professor Luis Issolio de la Universidad Nacional de Tucumán (Argentina)

Seminaris impartits pel professor Luis Issolio del Instituto de Investigación en Luz, Ambiente y Visión de la Universidad Nacional de Tucumán (Argentina) els dies 18, 25 i 27 de juny

Horaris Seminaris a la biblioteca del CD6:

• Dimarts 18 de Juny de 11 a 13h. Early Visual Processing. Biblioteca del CD6.
  • Dimarts 25 de Juny de 11 a 13h. Visual Psychophysics & Circadian LightBiblioteca del CD6.

Horari Seminari a la FOOT:

• Dijous 27 de Juny a les 12h. Recents desenvolupaments d'òptica visual a l'Institut de Recerca en Llum, Ambient i Visió d'Argentina. Sala d'Audicions de la FOOT.

Afiliació: Institut de Recerca en Llum, Ambient i Visió (ILAV) CONICET - UNT / DLLyV - FACET
Resum: Es presentaran alguns recents desenvolupaments duts a terme a l'ILAV que inclou un sistema per a la simulació de lents intraoculars, un sistema per a l'estimulació selectiva dels fotoreceptors de la retina i un model per determinar la MTF d'un ull a partir de la edat de la persona.

Breu biografia: Luis Issolio és enginyer electrònic, màster en luminotècnia i doctor en ciències de la llum i la visió per la Universitat Nacional de Tucumán (Argentina). Actualment s'exerceix com a Professor de la UNT, com a investigador del CONICET i com a director de l'Institut de Recerca en Llum, Ambient i Visió. L'activitat de recerca del Dr. Luis Issolio està orientada a la visió bàsica i aplicada, que inclou l'estudi de l'òptica visual, els primers processaments de la informació visual i els factors humans en la il·luminació.

Seminaris dirigits a estudiants de Màster i Doctorat, i obert a la comunitat.