Sou a: Inici / Notícies / Sessió de Pòsters de l' assignatura optativa de “Técnicas de Imagen en Salud Visual” del Màster Universitari de Optometria i Ciències de la Visió (MUOCV)

El passat dilluns 16 de novembre, es va celebrar una sessió de pòsters per part dels estudiants del Màster en Optometria i Ciencies de la Visió, que ha resultat ser un èxit.
Sessió de Pòsters  de l' assignatura optativa de “Técnicas de Imagen en Salud Visual” del Màster Universitari de Optometria i  Ciències de la Visió (MUOCV)

Tot i les dificultats per motius de la crisi sanitària, el passat dilluns 16 de novembre, es va celebrar una sessió de presentació de pòsters per part dels estudiants del Màster en Optometria i Ciències de la Visió, que ha resultat ser un èxit.

Després de realitzar una recerca bibliogràfica en la literatura científica recent, amb l'orientació de la professora Maria S. Millán Garcia- Varela, els estudiants van fer una exposició oral dels seus treballs, que es van presentar en format pòster. Alguns estudiants han complementat els seus treballs amb imatges de casos propis obtinguts en els seus centres de treball (hospitals i clíniques) i algun vídeo demostratiu.

Títols i autors dels treballs presentats:

- L' OCT de segment anterior: Valoració de l angle de càmara anterior

Cristian Oliva, Natalia Paniagua i Lara Rodríguez

- Comparació de dues tècniques de processat de la imatge digital per el diagnòstic del glaucoma

-Alison Mendoza, Raquel Van Ginkel i Loubna Zebair

- Comparison between different OCT devices and OCT-A image analysis

Maria L. de la Cruz i Marta Estalrich

- Intraoperative OCT

Marina Ibáñez i Roser Martínez

Els pósters es mantindran al passadís entre els dos patis de la planta principal de la Facultat, durant aquest curs. Us animen a que us apropeu i conegueu els usos i l'abast de les tècniques com el processat de la imatge digital o l' OCT.