Sou a: Inici / Notícies / Sessió de Pòsters de l'assignatura de “Técnicas de Imagen en Salud Visual” del Màster Universitari de Optometria i Ciències de la Visió (MUOCV)

La FOOT acull l'exposició de pòsters que els alumnes de l'assignatura de Técnicas de Imagen en Salud Visual, del Máster Universitario en Optometría y Ciencias de la Visión (MUOCV), han elaborat sobre diversos temes.
La FOOT acull l'exposició de pòsters que els alumnes de l'assignatura de Técnicas de Imagen en Salud Visual, del Máster Universitario en Optometría y Ciencias de la Visión (MUOCV), han elaborat sobre diversos temes. Seguint l'estil d'un congrés, els pòsters han estat presentats pels alumnes. Després, hi havia espai per la intervenció dels assistents a través de preguntes i comentaris.

És una activitat que permet aprofundir i donar a conèixer els últims avenços de les tècniques d'imatge ocular a partir de publicacions científiques recents i l'experiència clínica. Es una sessió dinàmica i participativa, ben valorada pels estudiants de l'assignatura, en la qual hi col·laboren molt activament.

• Els temes presentats aquest curs 2021-22 són:

- Artefactos en imágenes de OCT-A, per Meritxell Ebbes i Anna Montolio

Evaluación de melanocitoma de disco óptico por imagen multimodal,

per Ana María Candelario i Mariam El Gharbi

OCT-A: comparación cualitativa y cuantitativa de cuatro equipos, per Marta Jiménez i Diana Ruiz

Topografía corneal: Técnicas de imagen y aplicaciones actuales, per Sandra Boniquet i Rubén Fernández

La OCT de cámara anterior, per Tabata Reyes i Amr Laamiri

L'activitat ha estat organitzada per la professora María Sagrario Millán i ha comptat amb el suport econòmic de la FOOT. Tots els que estiguin interessats poden veure els pòsters al passadís central -entre els dos patis- de la planta d'entrada de la FOOT.