Sou a: Inici / Notícies / Sessió de sensibilització amb la discapacitat visual

Sessió de sensibilització amb la discapacitat visual

La professora Eulàlia Sánchez, va realitzar una sessió de sensibilització amb la discapacitat visual en el curs de 1r de l'ESO de l'escola La Vall (Bellaterra).
Sessió de sensibilització amb la discapacitat visual
Professora Eulalia Sánchez

El dia 22 de març de 2019, la professora Eulàlia Sánchez en representació de la Unitat de Baixa Visió del Centre Universitari de la Visió (CUV / FOOT), va realitzar una sessió de sensibilització sobre la discapacitat visual en el curs de 1r de l'ESO de l'escola La Vall (Bellaterra).

La diferenciació entre defectes refractius i la problemàtica de la baixa visió era un dels objectius, però el més important consistia en aconseguir que aquestes alumnes empatitzessin amb les problemàtiques dels discapacitats visuals, per això es va realitzar una activitat a través d'ulleres de simulació .

Les alumnes van participar d'una manera activa en la sessió, resultant una activitat realment exitosa.

Sessió la Vall 1Sessió la Vall 2