Sou a: Inici / Notícies / Teleconferència SEDOPTICA: "ENTRE LA REALIDAD Y EL DESEO: EL DESARROLLO DE LA INGENIERÍA ÓPTICA EN ESPAÑA (1920-1936)" a càrrec del Dr. Sergio Barbero (Institut d'Òptica, CSIC)

Seminari telemàtic dins del cicle organitzat pel Grup d'Història de l' Òptica de la Societat Espanyola d' Òptica - SEDOPTICA el proper dia 7 de març.

Títol “ENTRE LA REALIDAD Y EL DESEO: EL DESARROLLO DE LA INGENIERÍA ÓPTICA EN ESPAÑA (1920-1936)”, a càrrec del Dr. Sergio Barbero (Institut d' Òptica, CSIC)

Dia: 7 de març, a les 10:30 AM