Sou a: Inici / Notícies / UPC25N

UPC25N

Consulta el programa amb motiu del 25 de Novembre, Dia Internacional per a l'eradicació de la violència contra les dones i fes front a les diverses formes de violència per aconseguir que la universitat sigui un entorn segur i respectuós per a totes les persones.
UPC25N

Consulta el programa  amb motiu del 25 de Novembre, Dia Internacional per a l'eradicació de la violència contra les dones i fes front a les diverses formes de violència per aconseguir que la universitat sigui un entorn segur i respectuós per a totes les persones:

25/11/2021

-12h00 minut de silenci i lectura posterior del manifest 25N de la comissió Dones i Ciència del CIC.

Activitats en línia, prèvia inscripció:

-12h30. Salutació de la vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat, Josefina Antonijuan.

-12h45. Xerrada: "Erradicant les violències masclistes: reptes actuals i de futur". Aina Troncoso, psicòloga de l'associació CONEXUS.

Inscripcions:

A la plana web UPC dedicada al 25N UPC trobareu recursos de la universitat per ajudar a eliminar les violències contra les dones i  les activitats que les unitats UPC organitzant amb motiu del 25N:  https://igualtat.upc.edu/ca/25n

upc_igualtat_25n.jpg