Sou a: Inici / Notícies / Visita Dr. Colm McAlinden a la FOOT: Premi Internacional a l’Optometrista de l’Any 2021

El proper divendres 2 de juny tindrem l’honor de rebre la visita del Dr. Colm McAlinden a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT).

El proper divendres 2 de juny tindrem l’honor de rebre la visita del Dr. Colm McAlinden a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT). El Dr. McAlinden va ser guardonat al 2021 amb el Premi Internacional a l’Optometrista de l’Any lliurat per la FOOT, però a causa de l’estat d’alarma no se li va poder fer entrega del premi. Per tant, aprofitant la seva visita, li farem entrega d’aquest guardó com a reconeixement a la seva excel·lent trajectòria professional en el camp de l’optometria i l’oftalmologia.

L'acte tindrà lloc a les 13h a l’Auditori Joan Salvadó del Centre Universitari de la Visió.