VISTAOPTICA cedeix 300 ulleres graduades a projectes solidaris

El grup VISTAOPTICA ha cedit un total de 300 ulleres graduades a diferents associacions per a nens i nenes que es troben en risc d'exclusió social.
VISTAOPTICA cedeix 300 ulleres graduades a projectes solidaris

El projecte va arrancar al setembre de 2016 i podem dir que ha estat un èxit, ja que el programa social segueix endavant per tercer any consecutiu.

VISTAOPTICA s'ha encarregat de localitzar al màxim nombre d'associacions per a poder revisar la vista gratuïtament a tots els nens i nenes i de fer lliurament d'unes ulleres graduades a qui ho necessiti.

"A VISTAOPTICA ens preocupen les persones, per aquest motiu col·laborem amb diferents associacions per a poder arribar al major nombre de nens que estan en edat escolar i en risc d'exclusió social i necessiten ulleres" – segons paraules d'en Guillem Bosch, Director General de VISTAOPTICA.

A més, cal destacar, que VISTAOPTICA porta al voltant de 5 anys col·laborant també amb la Fundació Hospital de Nens de Barcelona, cobrint les necessitats visuals de tots els seus nens.

Coincidint amb l'inici del nou curs escolar, VISTAOPTICA arrenca la tercera campanya "CAP NEN SENSE ULLERES" per a seguir treballant en benefici de la salut ocular dels nens en edat escolar.
Aquest projecte, com l'anterior, es porta en col·laboració amb associacions i fundacions espanyoles, com Caritas, per tal que els ajuts de VISTAOPTICA arribin directament als nens que més ho necessiten.