Vols participar en el programa SALSA'M?

El becari o la becària participarà en el programa Salsa'm realitzant-hi activitats lingüístiques i culturals i fent-hi tasques de seguiment, coordinació, suport i difusió.
Vols participar en el programa SALSA'M?

S'ha obert una nova convocatòria per participar en el programa SALSA'M, el programa d'acollida d'estudiants internacionals de la UPC. Vols participar-hi?

Si t'hi apuntes, faràs de mentor d'un estudiant incoming i pots tenir un reconeixement acadèmic de 3 ECTS. La mentoria es fa durant les primeres setmanes de curs i inclou activitats de familiarització amb l'escola, d'acompanyament i d'intercanvi lingüístic i cultural. És una experiència que ens sembla enriquidora i que et permetrà relacionar-te amb companys d'altres llocs del món.