Sou a: Inici / Notícies / Presentació WSCITECH23 - Congrés Dones, Ciència i Tecnologia

Presentació WSCITECH23 - Congrés Dones, Ciència i Tecnologia

WSCITECH23 - Presentació del 3r. Congrés Dones, Ciència i Tecnologia de càrrec de la degana de la Facultat d'Òptica i Optometría de Terrassa, Aurora Torrents.
Presentació WSCITECH23 - Congrés Dones, Ciència i Tecnologia

WSCITECH23 - Presentació del 3r. Congrés Dones, Ciència i Tecnologia a càrrec de la degana de la Facultat d'Òptica i Optometría de Terrassa, Aurora Torrents, que forma part del comité organitzador, del regidor d'Universitats, Josep Forn, i la tinenta d'alcalde de Promoció econòmica i Projecció de la Ciutat, Núria Marín.

L'Ajuntament de Terrassa, a través de les regidories de Polítiques de Gènere i Universitats i en col·laboració amb l'Escola Superior d´Enginyeries Industrial, Aeroespacials i Audiovisuals de Terrassa (ESEIAAT-UPC), l'Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT ), la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (CUS), la Societat Catalana de Tecnologia (SCT), la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT-UPC) i l'Euncet Bussines School (EUNCET), organitzen el III Congrés Dones, Ciència i Tecnologia - WSCITECH23 que se celebrarà els propers dies 2 i 3 de març.