XII Fòrum d’Empreses al Campus de Terrassa

En aquesta edició, s'inclou el ‘DemoDay Emprèn UPC Terrassa’, un esdeveniment on els estudiants presentaran a inversors les empreses creades a l’Espai EMPRÈN UPC Terrassa.
XII Fòrum d’Empreses al Campus de Terrassa

La XII edició del Fòrum d'empreses es farà el dimecres 7 de març de 2018 a l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa - Edifici TR5, en horari de 10 a 17h.

VEVAMORE, VICTU, FABLAB MALLORCA, CYGNUSVOID, INSURAPP i TICKETLESS són sis empreses creades per uns 30 estudiants durant sis mesos de treball a l'Espai EMPRÈN UPC Terrassa i que ja disposen d'un compte d'explotació. Aquestes sis empreses conformen la primera promoció d'una iniciativa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i l'Ajuntament de Terrassa que es va presentar públicament a principis d'aquest curs i que vol fer realitat idees de negoci d'estudiants, impulsar el talent emprenedor, atreure inversió i fer créixer el teixit empresarial de la ciutat de Terrassa.

Els estudiants presentaran públicament les seves empreses a un jurat format per Mutua d'Enginyers, Accel&Grown, Innova Experts i altres inversors. Innova Experts premiarà amb 500 Euros el millor projecte d'empresa mentre que Mútua d'Enginyers també lliurarà 500 Euros al que realitzi la millor presentació. Segons David Blasco, tècnic dinamitzador de l'espai EMPRÈN UPC Terrassa "després de sis mesos molt intensos de formació, idees i esforç, els projectes empresarials ja tenen un compte d'explotació, és a dir, ja estan en disposició d'iniciar el seu camí al mercat i ja poden establir-se com a S.L en el moment que vulguin els estudiants".

Les empreses creades pels estudiants són:

VEVAMORE: Marca de joies de fusta reciclada amb dissenys atractius, únics, personalitzats i econòmics.
VICTU: La primera app que genera dietes per a famílies, adaptades als gustos de cada membre i amb una xarxa interna de nutricionistes i entrenadors personals que permet la interacció amb els usuaris.
FABLAB MALLORCA: Espai de fabricació digital i difusió de noves tecnologies
CYGNUSVOID: Empresa de desenvolupament i comercialització de videojocs 3D de plataformes acció i aventura
INSURAPP: Una app que permet la interacció entre totes les parts del sector assegurador optimitzant els processos
TICKETLESS: una plataforma que ajuda a organitzar, guardar i gestionar els tiquets de compra.