07/05/2024

Amb motiu del seu centenari, Prats ha realitzat un documental, que ha estrenat amb motiu de la ExpoÓptica 24, en el que els estudiants i professors d'Adaptació d'Ulleres de la FOOT vam ser convidats a participar, durant el curs 22-23, fent una visita guiada pel CEO de l'empresa, Francisco Prats Galino.

02/05/2024

Beca amb l'objectiu de complementar l’import de la beca general del Ministeri d'Educació amb un ajut addicional que permeti a estudiants de grau i màster, iniciar o continuar els seus estudis sense dificultats econòmiques. El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el 31/10/2024

29/04/2024

Amplieu els vostres Horitzons Professionals amb el Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió (MUOCV). Es tracta d'una emocionant oportunitat de creixement professional: el Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió ha esta dissenyat específicament per a professionals com vostè, aquest programa ofereix una ruta cap a l'excel·lència en l'exercici de la professió d'Òptic-Optometrista.