Sou a: Inici / Notícies / Dia Mundial de la Visió

Dia Mundial de la Visió

El dia 10 d’octubre, es commemora, el Dia Mundial de la Salut Visual. L'objectiu és conscienciar a la ciutadania de la importància de les malalties oculars.
Dia Mundial de la Visió

Com cada any la Facultat d'Òptica i Optometria (FOOT) hi participa en aquesta jornada. En aquesta ocasió ho ha fet de la mà de la ONG Ocularis, que ha presentat l’Exposició Mira + Enllà. Des d’aquest dijous i fins el 16 d’octubre, es pot veure al vestíbul de la facultat. (Més informació sobre aquest esdeveniment)

Expo1

També vam comptar amb la participació de la ONG Òptics x mÓn, que ens va projectar un vídeo amb una mostra de la seva tasca.

A més, durant tota aquesta setmana la professora de la FOOT, Eulalia Sánchez ha assistit a diferents entrevistes i xerrades per donar a conèixer i fer difusió de la campanya Tinc Baixa Visió.Dia Mundial Visió

Més informació sobre aquesta campanya:

- El submarí

- L'entrevista Canal Terrassa

- Xerrada Casal Cívic Vapor Gran

El Centre Universitari de la Visió, com cada any, ha realitzat revisions gratuïtes a la plaça Vella.

Dia Mundial Visió2Dia Mundial Visió1