Inauguració del curs acadèmic 2018·19

El passat 19 de setembre, i en el marc de la inauguració del curs acadèmic 2018·2019, la FOOT va lliurà al professor Konrad Pesudovs el Premi Internacional al Optometrista l'Any, en la seva edició de 2018.
Inauguració del curs acadèmic 2018·19

Aquest premi s'atorga anualment a un optometrista que hagi destacat en la seva trajectòria acadèmica, investigadora i social en els últims anys. El comitè científic està compost per membres de la universitat, del Col·legi Oficial d'Òptics-Optometristes de Catalunya (COOOC), de l'Associació Catalana d'Optometria i Teràpia Visual (ACOTV) i l'Ajuntament de Terrassa.

En el transcurs de l'acte, que va tenir lloc al conjunt monumental de les Esglésies de Sant Pere de Terrassa, una de les joies del romànic (s. IX-XII), el professor Konrad Pesudovs va oferir als assistents la conferència inaugural dirigida especialment als estudiants de primer de la FOOT, amb la que els encoratjar a excel·lir acadèmica i personalment i a cercar més enllà dels llibres per assolir una expertesa clínica i una equilibrada filosofia vital.

També es va fer el lliurament del llibre de registre d'Activitat Clínica als estudiants de segon curs, un llibre que serveix d'evidència dels pacients amb els que aquests estudiants tindran ocasió d'interactuar (en major o menor mesura, segons el seu progrés acadèmic) al llarg del Grau.

Programa i fotos de l'acte

Vídeo Canal TV Terrassa