29/01/2020

Adreçat a tot l'estudiantat de la UPC. L'objectiu del taller és avaluar la situació de l'estudiantat respecte els seus hàbits d'estudi tot afavorint l'adaptació al nou entorn universitari amb metodologia d'estudi i treball diferent. I prevenir situacions d'ansietat, depressió.

20/01/2020

Expressem el nostre dol, condemnem amb fermesa el feminicidi perpetrat a Terrassa el passat dissabte 18 de gener i fem nostre el manifest de la junta de portaveus de grups municipals que es pot llegir a la web de l’Ajuntament.

20/12/2019

Al voltant del 30% dels nens menors de 8 anys utilitza el mòbil tots els dies, el que fa que la seva graduació en miopia s'hagi incrementat en 1,75 diòptries en els cinc últims anys, vuit dècimes més que les persones d'entre 17 i 27 anys, segons una enquesta del Col·legi Oficial d'Òptics i Optometristes de Catalunya (COOOC).

18/12/2019

‘Ajuda’ns a fer un món millor’ és l’eslògan amb el qual arrenca el programa de micromecenatge ‘+UPC’, que permet a particulars, entitats i empreses col·laborar en reptes socials.

09/12/2019

La competició que proposa formar equips per trobar solucions creatives i sostenibles al voltant de la transformació d'un recurs. Aprendre, divertir-se, treballar (molt!) i guanyar fins a 3.000€! T'ho perdràs?