Servei de Biblioteca

El Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC està format per 13 biblioteques ubicades als diferents campus de la universitat. Les biblioteques ofereixen espais, equipaments, recursos d’informació i serveis personalitzats per donar suport a les activitats de docència, aprenentatge i recerca de la UPC.
Com a membres de la comunitat universitària de la UPC podeu sol·licitar informacions i fer ús de les col·leccions i els serveis a qualsevol de les 13 biblioteques, independentment del vostre campus o del vostre lloc de residència.

La Biblioteca del Campus de Terrassa dóna suport directe a la Facultat d’Òptica i Optometria i disposa de la major part del material que pot ser d’interès per als vostres estudis.
La guia de recursos dirigida a l'estudiantat us ofereix una informació completa per tal que pugueu beneficiar-vos i fer un bon ús d'aquest servei.