Sou a: Inici / Curs actual / Servei de Biblioteca

Servei de Biblioteca

El Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC està format per 12 biblioteques ubicades als diferents campus de la universitat. Les biblioteques ofereixen espais, equipaments, recursos d'informació i serveis personalitzats per donar suport a les activitats de docència, d'aprenentatge i de recerca de la UPC. Com a membres de la comunitat universitària de la UPC podeu sol·licitar informació i fer ús de les col·leccions i els serveis a qualsevol de les 12 biblioteques, independentment del vostre campus o del vostre lloc de residència.

La Biblioteca del Campus de Terrassa, ubicada a la Plaça del Campus 1, disposa del fons documental en paper i electrònic d’interès per als vostres estudis. Mitjançant l’eina de cerca DiscoveryUPC trobareu tots els llibres recomanats pel vostre professorat. A més, el personal bibliotecari especialitzat en el recursos i fonts d'informació en ciències de la visió us pot donar suport en l’ús i cerca d'informació (la persona de contacte és: isabel.molinos@upc.edu).

Bibliotècnica, la biblioteca digital de la UPC, trobareu tots els espais, les col·leccions i els serveis que posem a la vostra disposició. Entre els serveis més destacats, la biblioteca us ofereix el servei de préstec mitjançant el qual podeu agafar llibres i portàtils en préstec, entre altre equipament. El retorn dels documents es pot realitzar a la Biblioteca o a la consergeria de la Facultat. També disposem d'una bústia de retorn de documents (24 hores) a l'exterior de la Biblioteca.