Sou a: Inici / Curs actual / Treball de Final d'Estudis (TFE) / Accés Ofertes TFE estudiantat

Accés Ofertes TFE estudiantat

Es poden consultar les ofertes a:

Període de sol·licitud d'enunciats: al novembre i al març

Aquest accés estarà obert només durant els períodes habilitats per fer les inscripcions del TFE (novembre i març).

L’estudiant hi ha d’accedir i seguir els passos els següents:

1-  Sol·licitud d’assignació de la proposta, per part de l’estudiant.

2-  Assignació de la proposta a l’estudiant, per part del PDI director de la proposta.

3-  Acceptació de l’assignació, per part de l’estudiant.

Un cop assignat i acceptat el treball i amb l'estat "Inscrit i acceptat" a l' e-secretaria, l’estudiant podrà matricular el TFG / TFM en els terminis establerts al calendari acadèmic sempre que el seu expedient compleixi els requisits de la matrícula dels treballs de fi d'estudis.

Els estudiants i les estudiants de grau han de tenir en compte que a l'apartat “Tipologia” es defineix el tipus de treball corresponent:

• Projecte -->: per als TFG de 24 ECTS.
  • Estudi -->: per als TFG 18+6.