Sou a: Inici / Curs actual / Treball de Final d'Estudis (TFE) / Accés professors: creació i gestió d'ofertes TFE

Accés professors: creació i gestió d'ofertes TFE

Identificació

Heu oblidat la contrasenya?

Creació d'ofertes i assignació a l'estudiant

El procediment que cal seguir per a la creació d’ofertes de TFE és el següent:

1. Introducció de la proposta de títol del TFE, per part del PDI vinculat a la FOOT.
  2. Validació de la proposta de TFE per part del cap o la cap d’estudis.
  3. Publicació de la proposta al web Mercat TFE de la FOOT i visibilitat a l’estudiantat.
  4. Sol·licitud d’assignació de la proposta, per part de l’estudiant.
  5. Assignació de la proposta a l’estudiant, per part del PDI director de la proposta.
  6. Acceptació de l’assignació, per part de l’estudiant.
  7. Un cop confirmada l'acceptació part de l'estudiant, el director o directora ha d'assignar l'oferta si no vol que segueixicontinuï essent pública.

Un cop assignat i acceptat el treball i amb l'estat "inscrit i acceptat" a l'e-Secretaria, l’estudiant podrà matricular el TFG / TFM en els terminis establerts al calendari acadèmic i sempre que el seu expedient compleixi els requisits de la matrícula dels treballs de fi d'estudis.

Indicacions bàsiques

Per crear una oferta cal emplenar el formulari (conté camps obligatoris marcats amb *). S'ha de fer  atenció especialment als apartats següents:

• Proposta de tipologia: Cal definir si és:

Projecte ---> per als TFG de 24 ECTS i els TFM de 12 ECTS.

Estudi ---> per als TFG de 18+6

• Data de publicació: s'ha de definir
  • Data de venciment: per defecte, sortirà la data d'un any després de la data de publicació, però es pot editar, per escollir la que convingui.

Document de suport: manual PDI Mercat TFE