Accés professors: creació i gestió d'ofertes TFE

Identificació

Heu oblidat la contrasenya?

Creació d'ofertes i assignació a estudiant

El procediment a seguir per a la creació d’ofertes de TFE és el següent:

1. Introducció de la proposta de títol de TFE, per part del PDI vinculat a la FOOT.
  2. Validació de la proposta de TFE per part de Cap d’estudis.
  3. Publicació de la proposta al web mercat TFE de la FOOT i visibilitat a l’estudiantat.
  4. Sol·licitud d’assignació de la proposta, per part de l’estudiantat.
  5. Assignació de la proposta a l’estudiantat, per part del PDI director de la proposta.
  6. Acceptació de l’assignació, per part de l’estudiantat.

Un cop assignat i acceptat el treball i amb l'estat "inscrit i acceptat" a l'e-secretaria, l’estudiantat podrà matricular el TFG / TFM en els terminis establerts al calendari acadèmic i sempre que el seu expedient compleixi els requisits de la matrícula dels treballs fi d'estudi.

Indicacions bàsiques

Per crear una oferta cal emplenar el formulari (conté camps obligatoris marcats amb *). S'ha de fer especial atenció als apartats següents:

• Proposta de tipologia: definir si és:

Projecte ---> per als TFG de 24ECTS i els TFM de 12ECTS

Estudi ---> per als TFG 18+6

• Data de publicació: s'ha de definir
  • Data de venciment: per defecte sortirà a un any després de la data de publicació, però es pot editar, escollint l'adient.

Document de suport: manual professors mercat TFE