Accés professors: creació i gestió d'ofertes TFE

Identificació

Heu oblidat la contrasenya?

Creació d'ofertes i assignació a estudiant

El procediment a seguir per a la creació d’ofertes de TFE és el següent:

1. Introducció de la proposta de títol de TFE, per part del PDI vinculat a la FOOT.
  2. Validació de la proposta de TFE per part de Cap d’estudis.
  3. Publicació de la proposta al web mercat TFE de la FOOT i visibilitat a l’estudiantat.
  4. Sol·licitud d’assignació de la proposta, per part de l’estudiantat.
  5. Assignació de la proposta a l’estudiantat, per part del PDI director de la proposta.
  6. Acceptació de l’assignació, per part de l’estudiantat.
  7. Un cop confirmat per l'estudiant, el director ha d'"assignar" l'oferta si no vol que segueixi sent pública.

Un cop assignat i acceptat el treball i amb l'estat "inscrit i acceptat" a l'e-secretaria, l’estudiantat podrà matricular el TFG / TFM en els terminis establerts al calendari acadèmic i sempre que el seu expedient compleixi els requisits de la matrícula dels treballs fi d'estudi.

Indicacions bàsiques

Per crear una oferta cal emplenar el formulari (conté camps obligatoris marcats amb *). S'ha de fer especial atenció als apartats següents:

• Proposta de tipologia: definir si és:

Projecte ---> per als TFG de 24ECTS i els TFM de 12ECTS

Estudi ---> per als TFG 18+6

• Data de publicació: s'ha de definir
  • Data de venciment: per defecte sortirà a un any després de la data de publicació, però es pot editar, escollint l'adient.

Document de suport: manual professors mercat TFE